woensdag 24 juni 2015

Monet-achtig, zei zij bescheiden.

Monet, haha. Ik zou het niet aan de beste man hebben durven laten zien. Maar ik ben er wel blij mee.
Will Kemp Art School had een leuk derde schilderijtje gepland. Een landschapje in Monet's impressionistische stijl.
Ik vond het van het begin af aan erg leuk om te doen.
Gelukkig is Will een goede (internet) leraar en kon ik tot dit resultaat komen.
Het is geschilderd met Golden Heavy Body Acrylics.

Ook werk ik af en toe graag in mijn Art Journal. Dat is privé en laat ik dus gewoonlijk niet zien.
Maar deze mag wel :-)
En op textiel gebied? Helemaal niks! Daar is toch echt een einde aan gekomen denk ik. Maar niet getreurd, mijn harp, mijn penselen, mijn potloden en ik zijn helemaal blij.

Fijne week allemaal.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Als je maar leuk bezig bent. Ziet er heel goed uit!

Thea zei

Wat leuk Marion .Ik vind het heel knap van je.

Groetjes Thea