donderdag 9 januari 2014

Randje per week. A border a week.

 Het is begonnen. 4 januari 2014. Een randje per week.
En wat is dat dan allemaal zullen jullie misschien wel denken? De dames van dit blog plaatsen elke zaterdag een kruissteek randje op hun blog. De bedoeling was een brede band aftelbare stof en dan steeds de randjes boven elkaar.
Dat zag ik niet zo zitten, maar geïnspireerd door ander borduurwerk op dat zalige world wide web heb ik dus een lap aftelbare stof gekocht bij haar, in een prachtig verstorven lila, ik weet niet hoe ik het anders zal noemen, en vierkant geknipt. Daar ga ik de randjes horizontaal en vertikaal op borduren. Een kleedje voor op een kastje.
It started. The 4th of January. A border a week.
And what is that all about you might think? The ladies of this blog, will post a cross stitch border every Saturday. Hence a border a week (een randje per week) as the name of their blog.
I bought a lovely lilac-greyish fabric at this shop and inspired by other embroidery found on the fantastic world wide web, I cut it into a square and I'll embroider the cross stitch borders horizontal and vertical. A lovely, small table-cloth.
En vandaag? vandaag (of eigenlijk dus gisteren want ik was vergeten dit bericht te publiceren :-) vandaag ga ik een demonstratie spinnen geven bij een bedrijf dat producten produceert voor oa. Oilily.
Fijne week allemaal.

And today? Today (or rather yesterday as I forgot to upload this blogpost :-) 
Today I'll be demonstrating spinning at a company that produces products for the brand Oilily, among others.
Have a nice week everyone.

2 opmerkingen:

Wilma zei

Gaat vast een heel leuk kleedje worden! Wat leuk die demonstratie spinnen bij Ollily!!!!

groetjes Wilma

bommelmien zei

Je bent toch vrij in het kiezen van je eigen formaat stof? Zo wordt het je eigen borduurwerk met randjes die iedere week langs komen.
Wat heerlijk om het spinnen te demonstreren; dat wordt vast een leuke dag.
Groet, Willemien.